Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş
neye göre metal ,kime göre metal kadar moronca bir cümle olurmu ya. !!!.ekşisozluk kültürünü kapmışsın bayağı..
onları dinleme ,oradaki herifler metallicanın bir tek 'one' şarkısı güzel,diğerleri iğrenç diyebilecek kadar odunlar.
Neye göre moronca, kime göre moronca... (Kalıptır kullanırım, birçok kalıbı kullanırım, çoğu ya Yiğit Özgür karikatürlerindendir, ya sözlüktendir ya da yaşadığım bir diyalogtandır vs...)
Nu-metal grup yazılmış, altına heavy metal grup yazmak saçma olur... Linkin Park'la Megadeth'i aynı kategoriye koymak saçma olur... Neye göre kime göre olayı bundandı... Kimine göre Nu-Metal en iyidir, kimine göre Thrash Metal, kimine göre Atmospheric Gothic Metal -yok artık- (hadi Black Metal, Thrash Metal, Hede Metal, Hödö Metal bunları aynı kategoriye sokarsın da, Nu-Metal'i sokamazsın, ben sokmam yani)... Ayrıca sözlükte "one" veya "nothing else matters" şarkısının yorumlarına bakarsan, dediğini tam tersidir, ilginçtir... Hatta orda Metallica'ya saldırarak karizma yapmaya çalışan bi dolu insan var, hepsine gıcık kaparım... Sadece Metallica değil, popüler olan herşeye saldırarak karizma yapmaya çalışırlar, bazen haklı olur, bazen çok abartırlar vs...