Arkadaşlar 4 büyükler mega patch çıktıktan sonra cc 2005 2. versiyonu ile bi kaç taraftar sesi ekleyim dedim. Gol sonrası falan... Ama yüklendikten sonra oyunda ne takım listesini gösteriyor ne de oyuna giriyo.. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum... Çünkü bence Taraftar sesleri olmadan hiçbişeye benzemiyo oyun!!!!!
:gol: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol: