âİ£T10 Selam beyler. Bu stadı çok beğeneceğinizi umuyorum. Ve yorumlarınızı bekliyorum. İnşallah beğenirsiniz. http://rapidshare.de/files/1235851/BJK__noenue_Stad_.rar.html
RaiNSpoT eger böle denemediysen böle dene http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=42727
âİ£T10 ewet. ama daha öncekilerden daha iyi olduğuna inanıyorum. Hem zaten tam anlamıyla benzeyen bi stad yok oyunda.
âİ£T10 Keşke öle bi imkanım olsada birebir yapabilsem. Onu yapabilen bitek Ariel var galiba. Adam stadları yeniden yapıyo.
âİ£T10 Yokmu başka deneyen ya? Herkes inönü diye tutturmuştu. Şimdi kimseden ses yok. Foruma olan ilgi azaldı galiba.
RaiNSpoT yav herkes inönü istiyo ama sadece koltuklar siyah beyaz olmus taraftarda oldunmu ora gözükmüyecek ve yeniden camp nou olacak