Orjinal Mesajı Yazan: cesurali434
bir kız işi varda abi durun derdimi açıyim efkarlandım bea;
bizim okulda şimdi bir kız var (kız çok güzel)sıra olunun ,teneffüslerde gezerken hep bana bakıyo bende vurulmuşum zaten işte herşeyi o kız için yapıyorum
umarım kızmamışsınızdır
lan bu delimidir nedir gibi sesler şimdiden geliyo kulağıma :)
hoşçakalın!
anlamıştım zaten.
google a yaz..ıcq ya yaz..
kızın dersanesinin önüne git,takip et adresini öğren.
kız lgs yada öss ye girerken,okulun kapısına tc. kimlik nosunu asıyolar..git o no yu al..kız sınava girince,netten nereyi kazandığını bul..okulun önünde kamp kur.hayatını ona göre düzenle..
böyle yaparsan kızı elde edersin..başarılar diliyorum :scn_ask: hep seviştik ,birazda savaşalım :silah: