Orjinal Mesajı Yazan: denizlampard
ya hoca bnm boy 1.91 ama nedense çift el basamıorum:)tek elle topsun basıorum rahatca:P demek boy bişi ifade etmio önemli olan zıplamak!!
büyük bi yetenek bu sene draftlara gir:D
abi şaka bi yana pota felan yüxaktir mesela bizim burda imam-hatipin bi potası war en az 4 metre