resimli anlatımda yazdım sana herşeyi...ama bu yazcağım sığmadı yazıyorum______ adx in üstüne sürükliyince yüklencek o otomatik sonra bilgisayarıma gir ve documets setting mi ne öyle bişey var onların içinde bi dosyada duruyo ordan da masa üstüne sürükle sonra grapic studio yu aç ve 0_TEXT i seç ve ÖRNEK DİYORUM BG_DEMO_01 gibi dosyalar var onları masa üstüne attığına aynı ad yapcan ve o_text i açtığın yerde çıkanla import etcen kardeşim...bukadar...
BUDA LİNKİN BURDAN İNDIRRR
http://rapidshare.de/files/1239623/cihanpgs.waw_dosyas__anlat_ml_.rar.html