viranem bir sorunum var arkadaslar... Oyunculari yakin cekimde gösterince felaket parliyor hersey. neden olabilir bu? Yarimlariniz burdan veya viranem@web.de yazarak benimle paylasirsaniz cok tsk ederim!
Mozzy Ekran kartından kaynaklanıyordur büyük bir ihtimalle. Bi de grafik detaylarını orta derece yapmayı dene...