Merhaba değerli arkadaşlar. Benim elimde Pes4 _Tool_Collection var. Fakat
bu prg. tam olarak kullanamıyorum. Örneğin İçindeki Kit Server var. Bunun içindede çok güzel toplar var. Ben bu prg. bir türlü çalıştıramadım.Kısacası prg. nasıl kuracağım. nasıl çalıştıracağım.?? Topları oyuna aktarmak istiyorum. Ama bir türlü beceremedim. Yardımcı olursanız sevinirim.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim. :scnutang: :kusmuk: :rolleye3: :confused: