Orjinal Mesajı Yazan: adrenalin
Arkadaşlar size birşeyler soracağım! Konuyla ilgili diye buraya yazıyorum. Gkan'ın yaptığı topların modellemelerinde (en azından benim pes4'te) problem var. Oyunda topları görebiliyorum ancak toplar olmaları gereken biçimde değil bunu bu topların model dosyalarıyla düzeltebileceğimi düşünüyorum yardımlarınızı bekliyorum!... 
_İlk once afs extract programını ındırmenız gerekiyo onu da bu linkten http://rapidshare.de/files/2552399/AFSExtract.rar.html indirebilirsiniz.
2_Programı acın ve uste file yazan yerden c:/program files/konami/pro evolution soccer4/data klasoru ıcınden 0_text.afs i secin ve bıras bekleyin acılsın.
3_Sonra space kısmına gelin resimde isaretli olan dosyaları space kısmından mouse ile yine aynı sekilde aynı sayıda olacak sekilde yukseltin

4_Daha sonra yukarıdan command modified reserved space'e gelin ve regenate afs deyin biras bekleyin daha sonra cıkan ekranda dosyayı nereye ve ne ismi ile kaydetmek istediginizi soracak 0_text.afs diye masaustune veya istediginiz bi yere kaydedin.Daha sonra kaydettginiz dosyayı(0_text.afs dosyasını)c:/konami/pro evolution soccer4/data klasoru ıcıne atın cıkan soruya ewt deyin...
Ve toplar icin hersey hazır artık..
İyi Eglenceler...
NOT:Ancak topları oyuna we graphic studıo ile kendiniz eklemelisiniz.balltex dosyalarının