ilk olarak yabancıtakımların formalarını yapmayı düşünmüyorum.www.wekel.net
adresinde istemediğiniz kadar forma bulabilirsiniz.
İkinci olarak ise kale ağlarını diğer arkadaşlara söylediğim gibi gs ile atacaksınız.
Üçüncü olarakta evo-web deki editlemelerin dahada yenilerini ve en iyilerini yapmaya çalışacam.................