Walla bende soru falan sormuyor. Ama ben Belgelerim'deki Fifa 2005 klasörünü siliyorum. O yüzden sormuyor olabilir. Ben yeni sürümü kullandığımda, ne şekilde kjullanırsam kullanayım (sadece transfer içinbile olsa) Windows'a atıyor. Ama eski sürümde hata vereden çalışıyor. Fakat sabah CC bir hata verdi. Neden olduğunu anlayamadım. Bilgisayardan kaldırdım ve tekrar kurdum. Aynı hatayı yine verdi. Makinaya restart attım düzeldi. CC açılmaya başladı tekrar. Yeni ile eski arasındaki farklar ne? Benim tek fark ettiğim eski sürümde bir takıma 25 oyuncu yapabiliyorsun. Yeni sürümde ise böyle birşey yok.