Slamdunker Herkes dsürüstçe eski nicklerini soylesin neden ban yediklerini felan.Admin ler sizde biraz insaflı olun.
masterran benim eskiden katanacc 'dı.....öyle bi ban falan yemedim, daha doğrusu yedim de, bu forumdan değil :)
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Konunun açılış amacını anlamadım ?!? Evet bende anlamadim? Neden merak ettin? Senin ban yemeden önce nickin neydi? Vallaha ben 2kez süreli ban, 2kez süreli simdide süresiz futbol forum no post cezasi aldim.Ama hic idamlik ceza almadim. Yani bastan beri Kokane...
KalkVeSavas eskisi ugur620 ydi. şimdide KalkVeSavaş a geçmek istiyorum,yazdım değiştirin diye ama daha değişmedi.. bende 1 kez kovuldum,6 ay sonra anca aldılar geri..5-6 kezde kısa süreli ban yedim.1 kezde üyeliğim siliniyordu,araya girdiler.
masterran Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi benim eski nick DaNieL_VaN_BuYTeN'di maşallah baya kullanışlı, hızlı yazılabili bi nikmiş :)
masterran Orjinal Mesajı Yazan: sh1very benim gökhandemirdi şimdi sh1very ban falan yemedim abi yalnız resmen bilgi yarışması falan gibi oldu "benim adım Orhan Küçükdurmaz, yarışmaya Bursa dan katılıyorum, bekarım, ban yemedim :) "
RubenMartin RubenMartin di baktım bi uzunluk falan war.. RubenM kaldı.. Ama ban falan yemedim hiç.. Çok uslu bir üyeliğe sahibimdir...
CHaMPioN77 **Kendimi bildim bile CHaMPioN77 ama neden , nasıl vsvs koyduğumu hiç bilmiyorum oldu işte bende nick değiştirmek istemiy**orum o yüzden böyle geziniyorum :p
hasandogan Orjinal Mesajı Yazan: masterran abi yalnız resmen bilgi yarışması falan gibi oldu "benim adım Orhan Küçükdurmaz, yarışmaya Bursa dan katılıyorum, bekarım, ban yemedim :) " hasta herif sanane benimde nickim hasandogan bir laf atta görelim seni