Arkadaşlar Salary cap de Ki butun olaylari cozdum ,taktikleri,parayi azaltmayi vs.. vs...vs.. ama bir konuda delirmeye basliyorum ki ..
Smac olayi..klavye kullaniyorum bir iki kere T ile garip biseyler yaptim..
yaw ben bole topic acmazdim ama acikcasi Artik Saglam bir anlatim ile yardim bekliyorum sizlerden...