1. ortaöğretim başarı puanı sadece sana bağlı değildir. okulundaki diğer öğrencilere de bağlı yani notlarını 3,50 4 iidir die diil okul ortalaması şu, benim ort. şu die die düşünmelisin. bi faktör daha var o da okulunudaki öğrencilerin senin sınava gireceğin öss deki başarısı. başarı ne kadar yüksek olursa,okul sonuncusu ile birinci arasındaki oöbp farkı o kadar az olur...
2. böle bişi söz konusu diil bildiğim kadarıyla. önemli olan girdiğin sene içerisinde diğer öss ye giren elemanların neler yaptığı. yani kıyas için en ii yöntem yüzdelik dilimdir.
3.başka bi puan yok sanırım...beleşten nerden puan gelir acaba die düşünüosun heralde :) pardon şimdi aklıma geldi. eğer tübitakın sınavlarında başarılı olursan ek puan alabiliosun mesela oöbp puanın 0,8 le diil de 1 le çarpılıo.
NOT: ben geçen sene girdim öss ye ve bu anlattıklarım geçen seneden kalma. pek bi farklılık olcanı sanmıorum :bilmemki:
başarılar dilerim...