serhattifosie arkadaşlar sakın ama sakın almayın piyasadaki bütün SX1 ler yazılım hatalı ben tam iki ay bekledim serviste ama o da bozuk çıktı dava ettimmmm........
Marty ben 6600 yerine SX1 tercih ettim çünükü 100 ytl daha ucuz ve birde radyolu olması kulaklıklı ve bluetootda var