fifaman ALDIĞIM SON BİLGİYE GÖRE İZMİR DE OKULLAR ÜNİVERSİTE OLİMPİYATLARI YÜZÜNDEN 27 MAYISDA KAPANCAKMIŞ.ANADOLU LİSELERİNDEN ÖĞRENCİ ALINCAKMIŞ TERCUMANLIK YAPSIN DİYE.EMİN DEĞİLİM KESİN BİLENLER HABER VERSİN. İNŞALLAH SEVİNCİMİZ KURSAĞIMIZDA KALMAZ.
smallmad aaaah ah.. malesef böyle bişey yok.. bizde bu söylentiyi duyduk ama sonra acı gerçekle yüzyüze kaldık: tüm türkiyede olduğu gibi izmirde de 10 haziranda kapanacak. **BU BÖYLE BİLİNE**