Msn Messenger da üstte Actions bölümünde send an instant message yazan bölümden other bölümünden konuşcağınız kişinin mailini girdikten sonra mesaj atabilirsiniz.Yani "Actions/Send an instant message/other"mail adresi ekliyip konuşma yapabiliyorsunuz.Benim bildiğim böyle.