Battousai evet arkadaşlar işte dünyaca ünlü 50 cent ve onun bir parçası candy shop ve türkçesi bana göre hiç güzel deil onlar hep böyle ama türkçe rap kesinlikle daha iyi diyorum bu sözlere göre bakın: http://www.guftekar.com/bos01.php?bolum=ceviriler&dosya=index.php&dosya_b=cevirioku.php&ceviri_no=553
hellraiser Türkiye yapılan rap'te anlatılanlar ile 50 Cent'in anlattıklarını karşılaştırmak çok saçma.Tamamen farklı konuları anlatıyorlar.
rapper ayrıca malvarlıklarını da karşılaştırmamak lazım ama fuat reklamda güzel sürüyo hummer'ı :D :D :D neyse konuyu dağıtmıyayım 50 CENT şarkılarında hep böle şeyler anlatıyo zaten ama müzik gayet iyi
muzzy..! üff abi geçen MTV de gördüm 50 centin galerisini (prd. garajını) hepsinin ayrı jeepleri ve spor otoları war YUH fiyatları en uç araçalar..