son zamanlarda tyson chandler ciddi bi çıkış var şu anda 3. senesinde süper maçlar çıkartıyor geçen sezon çok eleştiri alıyordu curryle beraber ama bu sezon cidden büyük çıkışta ve chicago da gencecik kadrosuyla iyi şeyler yapmaya devam ediyor gordon , deng , duhon ve nocioni daha rookieler , hinrich sophomore , chandler ve curry 3. senesindeler , takımda tecrübeliler de var othella harrington ve antonio davis gibi yani eski chicago ruhu bence 2-3 seneye kadar geri gelcek bu gencecik oyuncular çok iyi işler yapıyorlar sizin tyson chandler ve chicago bulls hakkındaki görüşleriniz neler?