Cr@zy_Child ya abi bu internette yeni pencerede ac dediğim zaman hata veriyo gonder gonderme falan cıkıo format atmaktan baska yol var mı
gencfbdaywalker o bazen bendede oluodu sağ tıklayıp yeni pencerede aç deyince... Shifte basılı tutarak açmayı denedinmi???
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: hasandogan format at olmazsa kasaya 2 kere vur düzelir Eskiden kalma yöntemler... :)
Detailer malesef windowsun böyle ufak çaplı saçma sapan hataları bazen düzelmiyor tek sağlıklı çözüm format atman olabilir.