cruel_lion Arkadaşlar fm de zamanın nasıl geçtiğini anlayan varmı fm bayağı vakit aldı bende şimdiden 2 günü geçti toplam oynadığım süre ya sizin?
Dabulu ben 2 aydır oynamıyorum fm artıkta 15 ini bekliyorum ve 15 inde türkçe ile beraber oynayacam ;)
m0K0k0 benim 2 gün oldu içine girmeye başlıyorum diyo :D 1gün 1.5 günde fln bir maç daha valla bak diyodu ..
nightmare29 arkadaşlar siz çok az oynuyomuşunuz ya fm yi, bnm her oynadıım oyun en az bi 27 gün oluo . bu yeni wdl ile de 4 gün fln bişi yaptım ;)