Apache,winmysql gibi yerel sunucu programlarıyla bir vBulletin forum kurdum. Foruma http://localhost/site_ismi yazarak girebiliyorum. Ancak başkalarına link verdiğimde onlar siteye giremediklerini söylediler. Çeşitli sitelerde okuduğuma göre; siteyi internette yayınlamam gerekiyormuş. Bunu nasıl yapacağımı bilen lütfen anlatsın! Şimdiden teşekkürler..