...:::KÜSTÜM:::...
Güneş ısıtıyordu içimizi
Birlikte yapıyorduk çişimizi
Limon kamaştırıyordu dişimizi
Sen gittin ya ben sana küstüm
Duvarlara sinmişti kokun
Badana yaptıramadım yarım
Klozetteydi hala bokun
Elim bir türlü sifona gitmedi
Gelde göğüs kıllarıma dokun
Sen gittin ya ben sana küstüm
Gül dökerdim yollarına
Epilasyon yapardım kollarına
Selam söyle Amcaoğullarına
Sen gittin ya ben sana küstüm
Senden vazgeçemem dedim anlamadın
Sen benim için "evde donla gezmek" gibi bişeydin
Gülüm son dakika golüm
N'olur biraz volüm volüm
Beni ancak ölüm anlar, ölüm
Sen gittin ya ben sana küstüm
Hadi gel gene yap kaprisini
Sana bağışlasın babam kurban derisini
Google'da arasan bulamazsın ben gibisini
Sen gittin ya ben sana küstüm
Daha seninle konuşmam
Eteğine,g-stringine bile karışmam
500 Kontör harcasanda barışmam
Sen gittin ya ben sana küstüm
Hani burnunla oynardın ya o pembe gecelerde
Sümüğünü çıkarır da çaktırmadan koltuğun altına silerdin
Sonra o ellerinle beni okşardın
İşte ben o geceleri düşünerek sümkürüyorum yorganın altında
Sümkürdüğün selpakları atmadım
Hepsini sakladım, kokladım
Atmak istedim hepsini, atamadımmmm
Yalvarıyorum rabbime
Beni bir kere çaldır diye
Ama sen kapsama alanımın bile doşonda vefasız
Kontörün var biliyorum, elleri çaldırıyorsun ulan
Sen...
Bir GPRS uyumlu, kameralı, hafif cep telefonuna beni satan
Sen...
Kredi kartımın limiti yetersiz diye hayıflanan sen
Sen...
Akbil dolduruyorum diye benden iğrenen sen ulan sen
Sen gittin ya ben sana küstüm
Küstüm, küstüm, küstüm
**İLHAMI İLHAMCI..**
___________________________________________________________
arkadaşlar parmaklarım koptu walla yazılar geçerken kağıda yazdım zar zor sonrada buraya geçirdim..Hatam varsa özür dilerim