XII beyler 3660 satın 6600 weya 7610 almayı düşünürm.onun için satmak zorundayım. Telefon temizdir 5ay önce aldım. eğer sadece 3660 için 270 ytl (16mb mmcardlı) 128lik mmc ile 30 ytl extra.. iletişim için arman_bicer@hotmail.com
>>>©®AZY<<< yaw 3660 da neler war? 270 ytl fazla deil!!!Ama bir yıl da satılır herhalde.....Telefoncular ne kadar veriyor????