Tartışma yersiz..
Ben hiç FB Stadyumu Fantasy veya Alternative edit görmedim..Kaçırıdysam mazur görün..
Kabul edilmeli ki GS - FB arasındaki stadyum rekabeti GS açısından tam bir hüsran.. Neye el atıldıysa boşa çıktı.. Bu yüzden PES/WE 'de bu kadar alternatif edit'ler bulunuyor.. Yanlış mı? Bunu eziklik olarak kabul etmeyin.. Ben FB 'liyim.. Yapılanlar çok doğal..
Ama seneye de UEFA kupası finali Ş. Saraçoğlu 'na gelirse de şaşırmayın.. Şamp. Ligi bu sene Olimpiyat'ta oynanacağı için o ihtimali göz ardı ettim..