Bir stad bu kadar kötü olur;
1-Önce Nou Camp Stad Yamasını İndirmişin Sonra Samiyeni Üzerine Yapışsın(Resimde skorboard da nike barca amblemi var)
2-Siz iyi alıştınız tsl stadlarını nou camp stadına yapmaya(Bjk stadı da onun üzerineydi)
3-Logolar berbat
4-Stad kapasitesi coşmuş
5-Sound lar fena değil