YALAN YALAN YALAN YALAN YALAN YALAN.........................
hepsi uydurma haberlerrrrr.....................!!!!!
Artık hiç bişeye inanmam olsa bile inanmam 2 gün sonra düşer hızı gerii.........!!!!
Kim neresinden uyduruosa artık
512 1024 unutun arkadaşlar 256 yla sürünmeye dewam edicezzzzzzzzzzzz........
Millet aynı parayla 1Mbit kullanırken biz hala 256 nın bile tam kapasitesini kullanamadan sürünmeye dewammmmmmmm