Bence,
-Seyirciler atesli olsun. Macla alakalari yok. Seyirciler dogru yapilsin (Görüntü bakimidan)
-Oyuncular sevinsinler, üzülsünler...Yeterki reaksion göstersinler. (Basketlerde falan)
-Faullerde arada tartisma ciksin, Oyuncular yere cakilsin...
-Time-Outta falan Showlar olsun (Kizlar, Maskot-ayilar, Smaclar)
-Daha akrobatik smaclar olsun...
-Top 10 falan olsun...
-Gercekte oldugu gibi Seyirciler arasinda ünlülerde olsun. Arada onlari göstersinler... (Biraz abarttim, ama güzel olurdu) Jackie Chan, Will Smith, Nelly, Sahan Gökbakar...:D
-Rekorlar falan olsun...
-Ve daha fazla seyler...
Ama NBA, Fifadan cok daha iyi ve daha iyi oluyor...