tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz İlk yarı bitti fener 41 di sanrım da gs yi unuttum :D aynen bendde unuttum yaf...37-41 galiba
götveren hakkaten cok yazık yaw... ruh gibi ...hiç ses yok bişi yokk...gs zati toplara bile koşmuyo...halil uner hadi biraz çaba gosterin savaşın dio...milletde tık yok..fark açılıo iice.. şu anda 85-63 ...2.50 war bitime..
tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz YAzık Çok yazık.. Ama yazık olan Olanlar deil.. emniyet.. sanki düşmenLarınA Vuruyolar... Çok YAzık.. neresi yazıkki adamlar anlamıyo bikere salonu boşaltın diyo ama yok boşaltmıyaz diyo bağırıyorlar .. 85-63 bu arada 2.ligde başarılar
-Connect- Galatasaray Taraftarını, İnsaniyetten yoksun bir şekilde dışarıya fırlatan polislerin üzerlerindeki üniformaya ve ellerindeki copa güvenerek kimseyi yere atıp tekmelemeye hakları yok, ama gel gör ki burası Türkiye...
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Bayanlar GS'yi 2.lige düsürdü, erkeklerde... Darisi futbolda 2.bitirmesine... Aman okadar dusmeyiz merak etme ! gordugum kadariyla taraftarlar cikartildiktan sonra FB yenmeye baslamis taraftarlar cikartilmasaydi maci alabilirdik
Zaradene Konuyu kitliyorum daha fazla uzatmak birbirinizin kalbini kırmaktan pekte öteye gitmez Ayrıyetten tayfurcan insanları kışkırtmaktan vazgeçelim.