Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Ve ne yazikki (almanlardan bahsediyorum) cogunlukta.
Almanlarınki cahillikten çok:
3.5 milyon Türklerle yaşamaları ve milli karakteristik olarak zaten yabancılara karşı şüpeci olmalarından kaynaklanıyor.
Şimdi Almanya'da 3.5 milyon Türk yaşıyor, ve çok yüksek bir oranda olanları Almanya'ya entegre olmuyor. Ne demek bu? Almanya'ya giden vatandaşlar gittikleri ülkenin adetlerine saygı göstermiyor, yaşşadıkları ülkeye ayak uydurmaya çalışmıyor. Almanya'nın en büyük kentlerinde Anadolu'daki köylerinde yaşadıkları gibi yaşamaya çalışıyorlar. Böyle bir durum söz konusu olunca zaten Almanların Türklerden neden nefret ettiği zaten apaçık ortada ve adamlara da çok kızmak yanlış. Bir ülkeye gideceksen o ülkeye ayak uydurmalısın, kılık kıyafet, davranış vb. Derler ya "Roma'dayken Roma'lılar gibi davranın."
Birkaç ay önce TRT'de biri vardı, bu konu üzerinde konuşuyordu, adı Seyfi Taşhan'dı galiba. Dedikleri çok doğru bence. Yazdıklarıma benzer şeyler söyledi.