Orjinal Mesajı Yazan: onr1903
işte bu yüzden başörtüsünü yasaklamya çalışıyoruz...avrupalılar bizi iran gibi zannediyolar...
kimin kimi ne zannettiği önemli değil..
bütün avrupa ülkelerinde daha ilköğretimde bile heryerde topluumun her kesiminde kıyafet serbesttir...daha geçenlerde siyah pantolon ve çarşaf gibi bişi giyinen müslüman bi kızı okuldan attılar,kız dava açtı..ve bush un kardeşi miydi neydi o savunmuştu kızı,kız davayı kazandı okula istediği gibi gidio...ayrıca o ülkelerde başörtüsü sorun bile diil o kadar müslümaan olmasına rağmen..
boşa tartışma çıkarttın böyle demekle..:)
konuya dönelim....trapdoor...ben de pek anlamadım..ama haksızlık bu..arap ülkerine yönelik de olsa,sonuçta müslümanlıkla da dalga geçio gibi