Kurtuluş Savaş'ımızın en önemli savaşlarındandır Çanakkale Savaşı.Çanakkale'ye gidenler çok hikaye duymuştur.Bende bir yerde okuduğum bir olayı yazmak istiyorum.
Kahraman askerlerimiz kendi bölgelerini savunmak için oldukları yerlere çukur kazmışlar ve çukura girmişler.
Beline kadar toprağa gömülü askerler düşmana karşı korkusuzca siper almış.
Böyle yapmalarının nedeni ise düşman askerlerinden kaçmamak.
Sonuç olarakta hepsi ölmüş :icon_cry:
İşte bence asıl vatan sevgisiyle dolu olan insanlar bunlar.Vatanımız için kendilerini feda eden gençlerimiz.Toprağınızda rahat uyuyun.Gözünüz arkada kalmasın ki artık buranın bekçileri bizleriz.
Gerçekten bunları yazarken ağlamak üzereyim :,(