Orjinal Mesajı Yazan: leather_xxx
Abi bu iste gercek CM sayilir Level sasirmistir da dead devil misin nesin neden bu oynu karaliyp duruyorsun begenmiyorsan oynama kardesim. Biri silah mi dayiyor sana da caz cuz laf ediyorsun. Sus adabinla otur yorumunu yap. Kavga cikmasin diyorum da bu kacinci??? yeter sen begenmiyorsan begenmedim de gec FM oyna otur yerinde ribery yok anelka yok.. update ara mac motoru yapmis adamlar ve FM den 4 kat hizli olmus oyun hem de zaman gecerke oyuna mudahale edip futbolculara bakip transfre teklifi yapabiliyorsun. FM de ise bekliyorsun.. Sen dam ustunde saksagansan beklemek istiyorsan bilmem ama yorumu yap gec tercihe millet karar versin.
arkadaşlar neden bu kadar agresif davranıyorsunuz ki.
1-cm5 i beyenen oynar beyenmeyen oynamaz
2-ben dead evil ark. cm yi karalayan bir yazısını göremedim
3-burası bir forum alanı ve burada herkez belli konulardai fikrini belli kurallar çerçevesinde söyleyebilir.