Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk
Ya ben tıklıyorum..bi sayfa açılıyo ama hiç bi etkinlik yok...Download ekranı filan çıkmıyo..
free butonuna bas...
sonra geriye sayıcak..saniye bittiğinde kalın harflerle dosyanın ismi yazar..tıkla indir..
bu arada şutlar o kadar inanılmazki , ben inanmadım:p;)kaykayla falan olanlar cok abartı yaw...