medogan ya çok güzel bir stadyum patchi vardı. Genellikle alman stadlarını japon stadlarıyla değiştirmişlerdi. oyamayı we8 e kurabilir miyiz acep??
besteci evet arkadaşlar, bilen yok mu? O stadyum patchi tüm stadyumları çok kaliteli hale getirmişti, ama pes4 için yapılmıştı. aynı patchi we8'de deneyen var mı?