mirдňdд arkadaşlar BJK TV her gece saat 23:15 de amerikan güreşi programını yayınlıyor (WCW NITRO TNT) dün akşamki programda Hulk Hogan vardı süper gerçekten izlemediyseniz tavsiye ederim :hihi:
Geyiq Team yazın flash tv de olyoo hiç kaçırmıyom ama kışın izleyemiyorum dediğin gibi hep aynı bölümler oluyo zaten :(
T-Mac #1 Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 flash tv de izlemiştim.abi bunlar harbiden vuruyomu yaw ?bana sahte gibi geldi. Tabiki vurmuyo arkadaşım.O darbelere insan mı dayanır yoksa :cokkomik:
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 yazın flash tv de olyoo hiç kaçırmıyom ama kışın izleyemiyorum dediğin gibi hep aynı bölümler oluyo zaten :( eskden digitürkte Fox Sports da gösteriyordu yenilerini programın adı After Burn idi ama şimdi göstermiyor sanırım
ByFeNeRLy ewt bende hep izLiyodum yazın flash tv de hep weriyodu ama sıkıLıyodum hep aynı böLüm ezbere biliyodum :D