Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n_dry
inş. hile deildir.:p
hangisi için hile diyosun anlamadım veron için diyosan onu evet diablo taktiği ile oynarken oldu ama ben onu hile kabul etmiyorum. bunu cm 03-04 forumunda da tartışmıştık. Bu sadece uygun oyuncularla uygulandığında çok başarılı bi taktikdi. Ama bu bi hile olsa her takımda başarılı olması lazım.Ama sen hile olduğunu düşünüyosan saygı duyarım.ama bir de forumda verilen taktiklere bi bak Diğer screenshotları ise benim kendim ayarlamam mümkün değil zaten.