benden söylemesi:
oyun 1. Namco dan değil ''Activison'' dan yapıldı
2. Temmuz 2003 de çıkmış
3. IGN gibi büyük oyun sitelerinden, reviewlerden sadece 7.4 puan almış....
senin dediğin ''SRS'' yani ''Street Racing Syndicate'' olmasın ???
çünkü SRS 1. yeni çıktı
2. Namco'dan
3. güzel bi oyuna benziyo