arkadaslar bu programmıdır nedır pek anlayamadım??scn den cektım turkce yamayı ıcınde ıkı dosya cıktı ama oyuna atılınca olmuo o dosyaları bunu oku dosyasındada bu afs explorer 3.4 le atılması gerektıgı yazıyo??
NEDİR BU YAA Bİ YARDIMCI OLURMUSUNUZ??? :kavga: