sindoma Arkadaşlar ben oyunu uzun süredir oynuyorum ancak save sorunuyla karşılaşmaktayım options kısmından display ayarlarını yapıyorum tuş konbinasyonalrını atıyorum save klasörü içinde folder 1 dosyasının içine kaydediyor ancak oyunu kapayıp tekrar açtığımda tüm ayarlar silinmiş oluyor acaba bunun nedeni ne olabilir. Ben oyunu D sürücüsüne yüklüyorum sorun ondan kaynaklanıyor olabilirmi acaba. Yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler
tas_baba Kardeş oyunun kurulu oldugu dizin C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 4 olmalı bende de bu sorun vardı ama sonradan sorunu böyle çozdüm dizin bu şekilde olursa bi sorunun olmaz. :hugs:
jameshetfield evet dostum aynen oyle default dizine kurman lazım aynı durum bendede vardı cozumu bildigim halde 2 ay oyuna girerken joypad ve goruntu ayarı yaptım ama bi yere kadar tabi :)