Merhaba.Photoshoptan anlayan arkadaşlardan küçük bi ricam olucak.Bir internet sitesinden aşağıdaki Rapaiç wallpaperini indirdim.Yalnız wallpaper Rapaiç'in Perugia'da oynadığı dönemde yapılmış.Benim ricam,bi arkadaşın Rapaiç'in üzerindeki formayı fb çubuklu üst beyaz alt beyaz konç formasıyla değiştirmesi sağ alt kısımdaki Perugia logosunu FB logosuyla değiştirmesi,11 Milan Rapaiç yazısını 8 Milan Rapaiç yazısı yapması ve arkaplanı sarı yada lacivert yapması(Hangisi daha çok yakışıyosa).
Şimdiden çok teşekkürler...
