burracq merhaba arkadaslar ben wolf 2005 ı yukledım butun partları gerekenı yapıyorum ama tam maca baslarken oyundan atıyo nedenı nedır ACABA LUTFEN BIRI YARDIM ETSIN :,(
tas_baba son patch i tam yüklememiş olabilirsin siteden dosya boyutuna (MB) bak seninki ile karşılaştır ikisininde dosya boyutu aynı ise sorun başka bişeydedir bende bu sorun olmuştu son patch i tekrar yükledim oldu
burracq baktım bende 63.1 yazıyo ındırdıgım yerde 63.18 yazıyo aynı seylermı dıger 95.78 olanlarda da 95.7 yazıyo demekkı ındırme dogru o zaman yanlıs olan ne
erkanhirik 7 tane part olması lazım...bir de option file...oyunu tekrar sil tekrar kur ondan sonra wolfu tekrar yukle.
hodbin Baba senin bilgisayarın windowstaki .dll dosyalarında bır karısma soz konusu olabilir. Doğru indirmişşin ama bi sorun olmuş.Gerekirse format at.win 98 yükle o zaman olur hemde kesin olur. Ben de oyle olmustu8,(!)
merteryalvac bence 3d analyzer programını dene bazen makina çalıştıramıya bilio o programı bul onla dene belki olur
tas_baba kardeş kurulum sööle 1inci part ı aç masaüstünde yeni bi klasör yarat 1inci parttaki tüm dosyaları seç bu yarattıgın yeni klasöre çek bırak unutma bütün part lar aynı dizinde olmalı
burracq yardımlar ıcın tesekkurler merteryalvac arkadasım 3d analyze nasıl kullancam tas_baba dedıgını yaptım yıne aynı sey oyundan atıyo yınede sagol