Arkadaşlar
Panathinaikos rövanş maçı belki de Efes'in tarihinde oynayacağı en önemli maç. İstanbul'da olmadığım için maçta olamayacağım ama bütün esk, yeni ateşli taraftarlar Abdi İpekçiyi doldursun. Bu herifleri boğacak cehennemi yaşatacak bir ortam kurulmalı. Basketbol seyircisi o ateşli özelliğini yitirdi bir adam sürekli ıslık çalın falan diyor o adamı susturmak lazım.
Euroleague organizasyonu da en hafif tabirle şerefsizmiş. Önce CSKA sonra Panathinaikos maçlarındaki hakemler...
Adamlar yapacakları rezillikler görülmesin diye yayını kesiyor. var mı ya?
Bir söz de İbo'ya . Bence maçtaki hareketleri yanlış anlaşılacak derecede dengesizdi. Türk seyircisinin onu affetmeyeceğini bilmeli. Molalarda ilk onun şahlanması falan gözlerden kaçmadı. İbo da Efes'te bir Yunan oyuncu Atina'da nasıl karşılanırsa o da Abdi İpekçi'de öyle karşılanmalı. Sakın ha İbi İbo diye yalakalıklara izin vermeyin. Tabii döverek değil bağırarak protesto ederek.
Neyse yorum sizin!