Aricci arkadaslar bernim fm2005 fransizca...fransiscamda yok.. bana ingilizcesi lazim? nerde bulabilirim?
magicstigvolki Optionsdan ingilizce seç dermişim :D Şaka bi yana türkçe yama yakında hazır olucak 7 gün kaldı ya 7 gün beklersin yada gidip bi yerlerden yeni bitane FM alırsın
Aricci Orjinal Mesajı Yazan: tottibattu koç herekzın oyle başlıyo fm cd sinin içinde ingilizce yaması war..onu data yapıştır... dogru,sagol.. :)