masterran eline sağlıkta abi sen bence direk git böyle national geographic dergisine falan fotomuhabiri falan ol , çiçek böcek falan çek :P
trabzonlu emre güzel cekmsisin arkadas bana varya özletiyon memleketimi cünkü ben orda degilim ben avusutryadayim ama her yaz tatilinde gidiorum istanbuluma
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: HellscreaM güzel açılar... ewt geniş açıyla dik açı. :cokkomik: (ama asıl ne demek istediğini anladım)