Babalar okulda dönen geyikleri buraya yazalım.
İlk geyik benden:
Okul futbol turnuvasında hazırlık a yı 21-0, 9-A yı 33-0 yenmemizin ardından bu gollerin 30 unu bendenizin atmış olması :D,
daha sonrasında benim gollerin 2 hafta boyunca okulda konuşulması... Bi anda okulun en populeri ben olmam. ehu baya eğlenmiştik... Ardından tabi şampiyon olduk. 10-B yi 20-4, 10-D'yi 20-3 yenmiştik. Finalde de 11-D yi 16-2 yendik. Bu gollerin toplam 68 ini benim atmış olmam ve yüzyılın gol kralı demişti hoca bana. ehueuhehe. Kızlar falan populerliğimden dolayı peşimde. Dur bakim seçim yapıcam daa. :D iyi gırgır. Hocamız baya coştu