oyunbozan ya beyler nası host olunuyo nba'de bi yardımcı olursanız çok sevinirim (modemin markası cnet)
dustyboy host olmak istiyorsan port açman lazım 3658 nolu portu açarsan nba dahil tüm easports oyunlarını host olarak oynarsın port nası açacaz dersen modemim seninkinden farklı olduğu için bilmiyorum
denizlampard ya arkadaslar port açma işini bilen biri gerçekten açıklasın ya tam olarak bayaa bi kişi host olamadıgı ıcın onlıne oynıyamıyo bu oyunu(zoomx4 bnm modem)