SoniC lan'dan oynarken arkadaş laptopla her kırmızı ok işaretlerine çarpıp şehire geçiyo ama ben sadece 1 kere geçtim? daha geçemiyorum..nedir bu bilen varmı nasıl geçiliyo..kırmızı ok işaretleri; yarış yaparken yoldan çıkmamak için olan şey anlarsınız
abow buna bug diyor herkes :D ... sanırım biri sormuştu msn senmiydin deilmiydin bilmiyorum....illede geçmek istiyorsan trainer kullan... atla işaretlerin üzerinden... olmadı gir o işaretlere 700 km ile... ne olacaksa.................