mertakpolat **pes3ün en iyi formalarını buldum bunları pes4e import edicem. pes3ün ID numaralarını bilen varsa allah rızası için yazsın....** :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(
David_Beckham Çok saçma şeyler yazıyorsun geçen bir arkdaşın yaptığı patche yaptığın yorum: Deneme ALT FORUM pes3 diye koca koca yazmışlar senin konuyu açtığın yer pes45 forum geçende forumda olan bir konuyu tekrar açtın hemde konu 1.saydaydı ÇOK SAÇMA :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: