ozdi Arkadaşlar.. :yikes: :yikes: Nba Live 2004 - 2005 tarihinde böylesi görülmedi... (2003'de görüldümü bilmem) ilk izleyenlerden olun. eğer aynısını yaparsanız Yapan kişinin elini öperim... http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=36PW0079ZZXPU1MBXT2GAF32EQ buyrun...
FastRaßßit walla abi ben de bi tne yaptm brs daa yakndan ama bnm icn özellii nets'de ilk sezonmn fnal macidi we bu sayyla 98-96 kasandm! :D http://rapidshare.de/files/1155480/Vince.wmv.html
ozdi diyelim onu yaptınız bunuda yapın... P.s: Shaq basketbol kariyeri boyunca sadece bir tane 3lük atabilmiştir..
Garnett_ManiaC Jordan 30 sayının sadece 1'ini mi sokabiliyio :cokkomik: :cokkomik: bu arada saqla bi kere katıldım ondada 11 atmştm.Biraz kazsam atarım 17..
ozdi göremeyenler için yeniden upload ettim http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=1WC3E17DARRO43H5LYW5W8YGH2
ByFeNeRLy bide öyLe sayıLarı nasıL kayıt edicez bende çok attım öyLe meseLa Yao Ming Le serbesst atış yerinden diğer potaya deLiksiz attım.
melo15 Orjinal Mesajı Yazan: ByFeNeRLy bide öyLe sayıLarı nasıL kayıt edicez bende çok attım öyLe meseLa Yao Ming Le serbesst atış yerinden diğer potaya deLiksiz attım. fraps adlı bi program var onun yardımıyla yapablrsn